Умови повернення і обміну.
Інтернет-магазин "LED Parts" здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів з моменту отримання товару покупцем.
Оплата зворотньої доставки товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Повернути товар належної і не належної якості можна одним із способів:
- зв'язатися з менеджером магазину для узгодження повернення по телефону або Viber (+380957898098).
Перед оформленням повернення необхідно зв'язатися з менеджером для уточнення подальших дій (причин повернення, можливих рішень, подальших дій, реквізитів одержувача і т.д).
Повернення повинно бути оформлено звичайною посилкою, упаковано належним чином (бажано в упаковку, в якому було отримане), в посилку
Після оформлення повернення необхідно повідомити нам номер ТТН і дату відправлення. Перевірка деяких дефектів може займати до 5 робочих днів
Для повернення/обміну товару належної якості поштове відправлення повинно відповідати наступним вимогам:
- - повернення попередньо узгоджено з менеджером магазину.
- - пересилка здійснюється "Новою поштою"
- - оформлено на одержувача з коректними даними (отримувач: ФОП Романчишин Петро Петрович, м.Вінниця Вінницька обл. склад №14 моб.тел.: +380957898098).
- - оформлено БЕЗ післяплати.
- - грошова оцінка вмісту дорівнює вартості товару на момент купівлі.
- - збережено цілістності гарантійних пломб та захистних плівок. На товарі відсутні подряпини, ознаки експлуатації, фізичні пошкодження або конструктивні зміни.
- - з вкладенням повного опису дефекту, причин повернення.
Важливо! Шановні покупці!
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», споживачеві може бути відмовлено в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, які не підлягають поверненню та обміну.
При отриманні товару уважно перевіряйте цілістність упаковки і комплектність в присутності кур'єра або представника компанії перевізника, в іншому разі всі претензії щодо недостачі кількості найменувань товару в замовленні і механічні пошкодження товару не приймаються!